Financiarul:
Supravieţuirea pe timp de criză Sărac şi ferice, dar în niciun caz fraier
Loviţi de recesiune, cu bugetele familiale şi personale din ce în ce mai subţiate, dar cu moralul bun, chiar fericiţi se poate spune - acesta este portretul robot al românilor după un an de criză. Aşadar, cenuşiul şi depresia colectivă ce par a ne defini brandul de ţară de ceva vreme încoace sunt mai de grabă o iluzie, de vreme ce Barometrul de criză realizat de Institutul Roman pentru Evaluare şi Strategie arată ca deşi 74% dintre concetăţenii noştri declară că sunt afectaţi personal de criză, iar 76% îşi văd bugetele familiilor sărăcind pe zi ce trece, 62,6% sunt de la destul de fericiţi la foarte fericiţi.
Citeşte mai mult...
Aceste fisiere sunt strict necesare pentru functionarea website-ului, inclusiv cele pentru salvarea/procesarea optiunilor exprimate de dvs. cu privire la Tehnologii de tip Cookie. Acestea nu necesita acordul dumneavoastra pentru plasare/accesare si nu pot fi dezactivate.